Admin/Hr Officer

Details of the offer

Ons kliënt is 'n toonaangewende diensverskaffer in die mynboubedryf wat op soek is na 'n Admin/HR Beampte om hul span te versterk. Die posisie vereis iemand wat sterk administratiewe en HR-vaardighede het en gemaklik is om in 'n uitdagende en vinnig-veranderende omgewing te werk.

Basiese Salaris: R 10,000 - R 20,000 per maand
Ligging: Rosslyn, Pretoria
Werksure: Ma-Vry 07:00 – 16:00

Verantwoordelikhede HR Pligte:Voorbereiding van kontrakte en opdatering van posbeskrywings volgens maatskappybeleid.Induksie-opleiding vir nuwe werknemers en verseker dat beleide en prosedures nagekom word.Hantering van verlofgoedkeurings, oortydversoeke, en mediese ondersoeke.Organisasie van opleiding (bv. werk op hoogtes, geslote ruimtes) en verseker dat alle werknemers geldige sertifikate het.Ondersteuning van lynbestuurders met prestasiebestuur, insluitend die opstel en monitering van KPIs.Uitreiking van waarskuwings en kennisgewings vir dissiplinêre aksies.Hantering van dokumentasie vir CCMA-gevalle en regspanondersteuning. Admin Pligte:Bestuur van skakelbord en e-posse, asook algemene kantooradministrasie.Hantering van kwotasies, bestellings, fakturering en opvolging van uitstaande betalings.Verantwoordelik vir die verwerking van maandeinde fakture en state aan kliënte.Bestuur van kliëntbetalings en aktiewe opvolging daarvan.Hantering van kliëntklagtes en vind van oplossings om diensgehalte te verbeter.Skedulering van afsprake en vergaderings en verseker dat alle administratiewe take tydig afgehandel word.Instandhouding van akkurate rekords en dokumentasie vir alle administratiewe en HR-prosesse. As jy administrasie en HR goed verstaan en hou van 'n omgewing waar geen twee dae dieselfde is nie, is hierdie die regte pos vir jou. Hier sal jy deel wees van 'n span wat jou vaardighede waardeer, met die geleentheid om jou loopbaan in 'n toonaangewende bedryf uit te bou. Moenie hierdie kans misloop om 'n betekenisvolle bydrae te lewer en waardevolle ondervinding op te doen nie.

#J-18808-Ljbffr


Nominal Salary: To be agreed

Source: Jobleads

Job Function:

Requirements

Claims Handler

Your: Formal Education: Matric Relevant NQF 5 Successfully completed the RE 5 Examination Level 1 Experience: A minimum of three (3) years Claims experience ...


- Gauteng

Published a month ago

Receptionist

Purpose of the Job Responsible for greeting members and delivering exceptional customer service assistance. Key Performance Areas include: Answering telephon...


- Gauteng

Published a month ago

Office Operations Coordinator

Minimum requirements: Must have completed matric Must have your own reliable transport, as there are times where the candidate will be required to work overt...


- Gauteng

Published a month ago

Reception/ Office Administrator

Reception/Office Administrator- 5-month Fixed Term Contract- Vereeniging Available to start immediately Must be resident in the Vaal Triangle Min Matric and ...


- Gauteng

Published a month ago

Built at: 2024-11-13T03:46:46.922Z