Duties/Pligte- Teaching of undergraduate and postgraduate modules in marketing management;- Supervision of postgraduate students;- Participating in Departmental, Faculty and University activities;- Self-initiated research.- Onderrig van voor- en nagraadse modules in bemarkingsbestuur;- Studieleiding aan nagraadse studente;- Deelname aan Departementele-, Fakulteits- en Universiteitsaktiwiteite;- Self-ge nisieerde navorsing.Job Requirements/Pos Vereistes**_For Senior Lecturer:_**- A PhD in marketing management;- Subject knowledge of the sub-discipline of digital marketing;- Extensive lecturing experience in marketing management modules at both undergraduate and postgraduate levels;- The ability to supervise postgraduate students;- A record of research published in accredited scholarly journals.**_ For Associate Professor:_**- A PhD in marketing management;- Subject knowledge of the sub-discipline of digital marketing;- Extensive lecturing experience in marketing management modules at both undergraduate and postgraduate levels;- The ability to supervise postgraduate students;- A record of research published in accredited scholarly journals- At least a C rating by the NRF.**_ For Professor:_**- A PhD in marketing management;- Subject knowledge of the sub-discipline of digital marketing;- Extensive lecturing experience in marketing management modules at both undergraduate and postgraduate levels;- The ability to supervise postgraduate students;- An extensive record of research published in accredited, high quality international scholarly journals;- At least a C rating by the NRF.**Vir Senior Lektor**:- 'n PhD in bemarkingsbestuur;- Vakkennis in die sub-dissipline van digitale bemarking;- Uitgebreide doseerervaring in bemarkingsbestuursmodules op beide voorgraadse en nagraadse vlak;- Die vermoë om as studieleier vir nagraadse studente op te tree;- 'n Rekord van publikasies in geakkrediteerde vaktydskrifte.**Vir Medeprofessor**:- 'n PhD in bemarkingsbestuur;- Vakkennis in die sub-dissipline van digitale bemarking;- Uitgebreide doseerervaring in bemarkingsbestuursmodules op beide voorgraadse en nagraadse vlak;- Die vermoë om as studieleier vir nagraadse studente op te tree;- 'n Rekord van navorsing wat in geakkrediteerde vaktydskrifte gepubliseer is;- Minstens 'n C gradering deur die NRI.**Vir Professor**_:_**- 'n PhD in bemarkingsbestuur;- Vakkennis in die sub-dissipline van digitale bemarking;- Uitgebreide doseerervaring in bemarkingsbestuursmodules op beide voor- en nagraadse vlak;- Die vermoë om as 'n studieleier vir nagraadse studente op te tree;- 'n Uitgebreide rekord van navorsing wat in hoë gehalte, geakkrediteerde internasionale vaktydskrifte gepubliseer is;- Minstens 'n C gradering deur die NRI.Daar sal van kandidate op die kortlys (diegene genooi vir 'n onderhoud) verwag word om n lesing aan te bied aan lede van die Departement Ondernemingsbestuur oor n gegewe onderwerp, en ook om voorbeelde van kursusmateriaal (insluitend eksamenvraestelle en toetse) gebruik in vorige kursusse, voor te lê.Recommendation/Aanbeveling- Practical industry experience in a marketing-related environment;- Ability to teach English;- Knowledgable about emerging markets.- 'n Rekord van publikasies in geakkrediteerde vaktyskrifte;- Praktykervaring in 'n bemarkingsverwante omgewing;- Vermoë om in Engels te doseer;- Kundigheid oor ontluikende markte.
#J-18808-Ljbffr